att en vecka kan gå snabbt

har inte haft någon tid att blogga nått i da, så nu får ni ett snabb inlägg om min skoldag o varda. Började med att jag försov mig till svenskan kom 10 min sent typ, men maria var glad att jag o emma kom i alla fall. Sen hade vi idrott och vi hade sjukt kul, vi spelade basket o det gick ju svin bra kan jag ju säga, först spela vi tjejer mot tjejer och sen blandat med killarna, men vi tjejer orkade inte springa lika mycket som killarna så hon tog ut oss tjejer och då fick vi spela som först! och då fick vi springa järnet.. men motion har vi tjejer fått då!

Efterskolan for jag på tygklippet och kolla vad det skulle kosta o fixa min jacka, så nu är den på lagning! sen sprang ja hem och käka o ut igen och söka en ny vinter jacka, gittade en tuxet men den fanns i min storlek men jag tyckte den blev bra men på samma sätt precis! men tog den på öppet kök för att visa mamma och mamma tyckte ja skulle ta den, men i mon på morgonen ska jag i väg och kolla på jeansgruvan om dom har en storlek större och har dom de tar jag den i större storlek, men hade helst vela ha en marinblå men tror inte det finns på jeansgruvan så jag får kika! annars ska jag kolla på internet om det finns att beställa och finns de de och bror på vad det kostar så beställer jag en istället och lämnar tillbaka den jag har på öppetköp!

har även hunnit vara och fira kalle peters pappa, han fyllde 70, käkade goedmat och en bit tårta och det var super gott, efter det gick ja ut en sväng med emma o elin och efter det hem och duscha och ut igen! Dom hade ju us kväll i stallet, men det blev så sent att fara dit eftersom jag kom från iris & kalle vid halv 9 ,9 s¨jag sket i de. Måste ringa soffi och dom o fråga om de är nån knatte i mon och det är jag som har den i såna fall. Men nu ska jag slå på en film och tvätta bort sminket för känner att jag vill sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Finns sånna jackor på Ericsson också :) kolla om de finns i marinblått där.

2011-10-15 @ 01:10:27
Postat av: Racermutta

Lär dej klockan, du stack från iris och kalle halv 7. Jag for därifrån 18.50 ! ;) Haha

2011-10-15 @ 13:07:27
URL: http://racermutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0