alltid lika svårt att bestämma sig

kommit hem från en rolig kväll tillsammans med mina söta vänner katti & elin, vi var och kollade jag saknar dig och den är faktist grym! mycket bättre än den jag har på datan, så det var lätt värt att se. Vi gick sen hem till katti ja och hon elin for nånstans och skulle lämna sin moppe, så ja och katti gick på en liten runda med nomi sen kom natte och hämtade mig och vi körde runt lite sen hem.

Nu ligger jag i min sköna säng som jag längtat att få sova i, för jag är bara så trött som ingen kan bli. I mon väntar skolan och sen ska jag o sola med min 3 sötavän jullan, det ska bli grymt var ju ett tag sen jag solade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0