alltid lika bra att orka upp till skolan

nu har jag duschat och gjort mig klar för kvällen, och de är skönt att gå o lägga sig sent o sen inte orka upp till skolan! hojj. Men de är bara pallra sig upp

har hängt med emma på dollar o ica, och sen umgåtts med jullan o hennes clemmis! sjukt fin clemmis är, orange och grå rätt så nice. Hon har även hunnit fixa mina ögonbryn ny ser dom då något bättre ut o snyggare! i mon ska jag färga dom mörkare så är dom klara, men nu ska jag faktist ta o sova annars kommer jag aldrig orka upp.


ska boka tid till frisan också, och vet inte ett dugg hur jag vill göra. Om jag vill sätta löshår eller inte och mitt rakade hatar JAG verkligen, men de återstå att se och ta en fundering en riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0