13 oktober - shoppaholic

hejsan mina söta bloggläsare! idag har jag inte alls känt mig på top har haft huvudvärk någon timme nu och har de även ännu, känner att jag bara vill hoppa under mitt täcke och sova 1 år!
Skolan var bra, dagarna och timmarna går fort och de känns jävligt skönt ..

Just nu sitter jag på golvet och ska kolla lite jeans som jag vill ha och leggins. Hade vela ha ett par nya skor också nu till vintern, hade vela ha ett par höga med svårt att hitta. Pratade med katti just hon var i duschen kanske jag är med hon o elin en sväng sen, för blir nog så sent att vara med jonni. Hon är säkert ännu i stallet kan jag tro

Imon har jag skola först och sen är det helg!! ska förbi tygklippet i mon efter skolan och se om dom kan fixa en av mina vinterjackor, som dragskedjan gått sönder på. De är ingen jacka jag kan gå med  hela vintern eftersom att den är rätt så tunn och håller nog inte till -30. Men har ju min andra 8848 men den har blivit så kort ska mest troligen köpa en ny vinterjacka får se vad mina apelsiner säger!  nu tänkte jag sl'nga på plattången och platta mitt ruffs.



Har kommit på vad ska jag göra med mitt hår och det känns bättre än att inte veta vad man ska göra. Mitt hår har ingen frisyr längre och jag hade vela klippa de, men har inte alls lust!

Men nu ska jaag söka vidare, bjöd på en bild i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0