suger på att blogga

hela dan har beståt av massa skoj, förrutom skolan. Slutade skolan vid 3 och vi flummade mest sista lektion i alla fall jag, efter det tog jag en sväng på ica kvantim och sen vidare till mammas jobb och käka kycklig med ris mums, som jag även käkade i skolan, efter det vidare till linnea och då blev det mest att glida runt och det var super mysigt haede lite dricka och godis som vi bara tog allmänt chill med!

Snackat med en massa folk också och det varit super roligt att prata med olika människor också, inte ofta det händer sånt. Har nu precis gjort mig klar för kvällen, tänkte invänta min andra air buddies som jag tänkte somna till. Eller så ser man ju klart filmen som jag alltid nästan gör, hehe! I mon är en lång och 2,5 timmar hål eftersom bilden är inställd TOPPEN! men sen blir det att kanske städa lite här hemma eftersom mamma jobbar i pincip hela dagen, och laga mat får jag väl också ta och göra själv, eller så går jag till mammas jobb och käkar om hon ens beställt nån mat till mig då från sofia kök, maten duger men inte den godaste!

men nu ska jag ta och stressa på fimen lite, och sen sova är super trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0