månda,tisda,onsda,torsda och äntligen fredag!!

äntligen är det helg, och det är verkligen skönt för det behövde jag! kanske inte bara jag som behövde det? tror nästan alla behövde få en riktig helg som är skön och allt bara flyter på så bra.
Har precis käkat något slags gryta som var super god, har varit med emma på dollar och ica och även när hon testat köra heheh, riktigt duktig brud!

Snart borde väl maten ha smällt för mamma får jag inte hoppa i badkaret nu, så då måste jag chilla och passar på att blogga. I dag var planer på att åka till hakkas, men vi vet inte om det blir så eftersom linneas tralla tjurar och vill inte starta så, men hon sa att hon tror den kommer starta strax och då blir det resan till hakkas ! men annars tar vi väl det bara lungt som i går, kanske ställer oss på md´s och bara chillar till basen & bra musik. Men nu ska jag faktist göra nån nytta som att duscha, men nu får säkert nått inlägg senare eller imon om hur min fredag blev




så här ser den ut där ljudet ligger, snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0