fin header

har precis käkat varmkorv och nu väntar jag på att elin ska komma så ska vi vänta på mamma, så vi kan kolla nån film tills katten vaknat. I går tillbringade jag kvällen med elin,cissi & katten vi spelade monopol och elin vann med 9 tusen kronor i slutet och hon hade flest hus och alla med hotell. Somnade först vid halv 4 och vaknade 1, men ikv ska jag lägga mig senast 11 för i mon är det skola och det känns inte lokande någonstans.

Men min bild som jag har till header har jag bara tills jag får nån som är sugen på att göra en header till mig, men bilden är då tagen från i fredags har ännu fler bilder tänkte sja kadda upp några, puss!


mina fina vänner och mina bästa också <3






hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0