18 maj - 30 provet

Nå är jag duktig klarade 30 provet för am kortet !  Nu är det bara uppkörning och am prove kvar, så nu gäller att plugga och att vara duktig. Hiihhi

ska berätta lite kort om min roliga dag ! Börja med att vara i skolan gjorde lite arbeten och så vidare, drog hem och fixa lite i mitt rum sen till medborgar skolan och gjorde bort 30 provet hyffsat skönt!  Sen har jag umgåtts med elin & emma vi for till sandviken där det var ett gäng killar och vi grillade lite och bara snacka o chilla! fick skjuss hem av elin och nu sitter jag bara och chillar som alltid. Men nu måste jag börja läsa lite så jag inte får ig i svenska också vill inte förlora mitt g!




nu vill jag ha sommar fort fort fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0