12 maj - Piteåtidningen

I dagens pite tidning fick jag vara med bara för att ida olsson från piteå lånade en bild på lydia och van diesel från div 1. Hon skrev även att jag fotat vad roligt att hon lånade en bild just som jag fotat, roligt att jag fick stå med i tidningen att jag fotat !

Länkar så får ni kolla, bild två har jag fotat !

http://www.pitea-tidningen.se/sport/artikel.aspx?ArticleId=6156712

Här får ni lite andra bilder från vännäs också !



Angelicia Larsson - Ferlando piteåridklubb



Felicia Johansson - golden eye bodensridklubb



Lisa Juntti - My moon light lad rånebyggdensridklubb



Johanna Israelsson - Mr crocket ridklubben dundret



Olivia Nordberg - Pepita piteåridklubb



Sist men inte minst Ida Olsson - Red hot chili pepper piteåridklubb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0