jag kan visa bättre än att förklara

Tänkte berätta lite om min dag :) som vanligt så vaknade jag ca 10, pappa ringde och fråga om den svarta hunden skulle komma och busa med den vita så klart fick hon göra det :) Käkade 1 hamburgare där sjukt gott ! Efter det chillade jag lite sen drog jag till stallet och red ut med en söt vän, vi red till hedén sjukt mysigt!

I mon blire det skola som vanligt efter det drar jag till pappa och lämnar mina saker sen sticker jag till stallet ska gossa lite med den finaste, är ju så sällan där just nu i alla fall! Mitt lov har varit så där faktist fick inte träffa Kajsa när jag var i byn och det är jag så jävla nere för jag saknar hon och har inte träffat henne på år. Men det jag igen en dag och är då med henne 1 vecka istället =)
nu ska jag ta kväll och hoppa i duschen efter som att jag har varit i stallet och ridit, slänger in ett inlägg senare om jag is eller i mon :)



white party bild, sjukt roligt det var.




google bild


Kommentarer
Postat av: kajsa

<3

2011-03-13 @ 22:26:01
Postat av: jw till k

<333333333333333

2011-03-15 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0