Hästgruvan

Har inte hunnit med bloggande så mycket i dag eftersom att jag inte ens varit hemma på hela dagen, har haft massa ärenden att göra  slutade 14.20 drog till mamma och väntade på peter som skulle hämta skorna och det gjorde han också sjukt nöjd med dom är jag också !  Drog till fammo för att lämna min korta kofta som jag ska också ska ha med mig så fammor lagade den, drog till hästgruvan för att möta upp jonni hon beställde nya skydd till gulan därifrån, sen drog vi till mig så natte slingade mitt hår eller jonni satt färgen hon var rätt så grym den där lille pissrumpan Så nu har man färgat håret också eller bara slingat det, ska mest troligen slänga i en färgburk till i mon  Så ska jag på marknade och så ska jag till stallet och rida prisma, köpa ögonbrynsfärg färga dom också, hur ska jag hinna med allt ? Slänger in lite bilder så säger jag godnatt bara.
gammal bild, hittade inge bilder på mina skor eller klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0