slute på 20 juni

som sagt trist dag, finns inge att göra när det spöregnar. Har suttit inne hela dagen och det är mycket tråkigt hade som sagt vela göra något roligt under sommarlovet, men när det spöregnar finns det inte mycket att göra. useldag!

Som mer sagt jag skulle kunna säga, är att min dator dör snart för jag har inte i laddaren, 10 min så sover den och inte så länge efter det sover jag också, i mon hade jag tänkt vakna tidigt antingen far jag till stallet och på onsdag till byn, eller så hoppar jag över stallet och far med min moster på onsdag till byn.. hm hur ska man då göra svårt att välja!?

men funderar inge mer på de, så nu stänger jag mina blåa och går och sover avrundar som vanligt!
tjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0