28 juni - skottlossning

som sagt kom hem för ca 1 timme sen, sara följde mig ända till dammen sjukt snällt!

vi hörde nått skott men tänkte inte så mycket på det, kom in duschade och sen säger peter att det är nån som blivit typ knivhotad ja ba shiiit. Men skit i det! var sjukt nervös att sätta mig upp och rida en galen ponny, men ponnyn vad gode snäll ! har blider från massa när jag rider, men jk värkar vara lite seg så väntar på mina bilder. Få se nu hur hemskt det ser ut! men inga bilder kommer nog upp i dag eftersom jag vill sova.  

så i mon får ni en massa bilder, och det lovar jag !


denna bild bjuder jag på i dag, medans jag väntade på sara & fia. Ponnyn är bäst helt enkelt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0