24 juni - tack ronja, du är guldvärd!

Som sagt ser ni ronja fixade min header som jag gjort själv, gud så gullig hon var ! vela verkligen få in min egna gjorda header på plats, hon fixade även en sån där (följ bloggen på bloglovin) blev inte att vara med kajsa i dag heller, hon hade träning och på morgonen var jag så sjukt seg så får skylla på det. Men jag har ändå haft en bra dag har varit och köpt glass i fin vädret och kört runt lite så moster fick laddat sin telefon. Sen har jag varit till moster ingrid som jag redan sagt, sen bakade jag en satts kanelbulla och fick smaka 2 st helt nybakta bulla mums! Efter det tog vi bilen till gymmet och gymma i en halv timme, tog mest och tränade benen så nu har jag träningsvärk det är ju bra!

I mon ska vi fara till pajala för att moster berit ska klippa och färga hårt, efter det drar vi förbi moster ingierd (stavning?) och hälsar på ett tag sen vidare tillbaka till byn, syster kommer även förbi här i mon så blir att snacka med dom ett tag och kanske erkerkiifestivalen eventuellt bror på om andra byborna ska dit!

Kommer massviss med bilder i mon från bakningen, hade roligt med telefonen under tiden degen jäste!
 
även än en gång ett stort tack till Ronja rosenberg som fixade min header och det andra, du är guld värd ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0