21 juni - palla regn

Som vanligt vaknade halv 12 och det spöregnade hojj!

vad finns det att göra nu? inte nå. Jag som vill gå i shorts och linne och bara mysa på mitt sommarlov solen lysser i ögonen så man måste ha glajjor och att det är varmt att man måste köpa allt kallt som finns och allt blir bara godare när det är varm. Värmen kom nu!

inge mer med det, blir inge byn i dag ska en sväng på stan och hämta min skinnjacka jag beställt och kolla på kicks, och kapphal och dom har fått in något nytt. Behöver lite sommar grejs ! hihih  
men nu ska jag vänta in syster för hon ska klippa fammo sen rullar vi vidar mot stan hörs tjiiingg !


sol och varmt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0