21 juni - äntligen

Har nyss kommit tillbaka till fammo, var och hämtade min skinnjacka och gick och kolla på kicks,jive & dojjan men hittade ingeting. Jo hårfärg och en hårspray som jag ska fara och köpa i mon innan jag rullar till byn  hårsprayen var på rea så köper väl 1 eller 2 får se om jag fortfarande är rik så. Ska i alla fall dra till mamma en sväng kanske duschar där får se, ska i alla fall färga mina ögonbryn som är för ljusa tycker jag, men dom kanske är lagomt!

Men nu måste jag rappa lite så jag inte kommer från mamma 10 ikv, tänkte packa lite också åker som sagt till byn i mon och vill inte stress packa ..


äntligen får jag komma till en av dom bästa ställena som jag också trivs i 

Vad är erat favorit ställe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0