19 juni - ms meet

i förrgår övernattade jag hos elin vi chillade mest hela kvällen, sen for jag hem från henne vid 2 natte hämtade mig. Vi for till pappa och käkade grillade hämburgare det var svina gött!  sen började allt fixande inför crusingen, for vid 5 till nunnis och vid 6 började allt. Det var roligt!

for hem vid halv åtta någon gång chillade,sen fick jag svin ont i magen började må illa så blev att vara hemma hela kvällen somnade vid halv 10 och vakna vid halv ett och 4. Pappa och sussi kom vid 4, somnade igen vid halv sex och vaknade 12. Och nu sitter jag hos farmor hunnit med en massa roliga saker i dag men inte var det jätte kul. Men nu ska jag umgås lite med min farmor och sen ska jag vila igen eftersom det regnar och finns inte mycket att göra, såså.


vill ha riktigt varmt och fara till bästa stället piteå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0