12 juni - pitelängtan

Som sagt har varit ute hela dagen i solen, kanske lyckats blivit lite brunare! pappa ska till piteå i mon för att hämta hem en husvagn och jag följer såklart med min pappa kl 7 på morgonen till piteå för pite är ju bara bäst. Älskar verkligen pite hade lätt kuna flytta dit nununu!

Har hunnit vara på coop och köpt en loka också i dag, en kall loka är sjukt gott när det är 30+ ute!
I morron kommer jag hem säkert på kvällen då hade jag tänkt åka och umgås med min farmor som jag inte gjort på ett tag, och kanske övernattar hos henne och på måndag ska jag till frisören och vet inte vad jag ska göra med mitt hår! värre de, efter det har jag planer på att åka till pyyn men vet inte hur det blire med det, sen så är det ju ganska så trist i byyn när alla kör mope och jag får springa/gå efter dom värre det också ! men nu köper jag en 30 moppe och sätter den i byn eftersom jag har 30 kortet redan och väntar på att få göra am provet som säkert lär bli om 100 år.

Men nu avrundar jag och går och sover kan ju inte sitta här halva natten när man ska upp 6. tjiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0