4 myter, jullan är grym

tjohopp! kom hem för ca en halv timme sen, var på nått roligt äventyr först med soffi,jonni & jullan. Sen drog soffi o jonni hem så jag och gullan hade roligt i kullen,gve & mampa alltid lika kul att köra när det är dött vid 12  i mon ska jag väl inte göra mycket, ska nog på stan o köpa en vit bh och leggins hihih. Rik som jag är ..(not) 

kvällen blir väl att tillbringa med jullan, kanske jonkan hänkar? vad säger du jonnkan.

vi blev även stoppade av snuten som dom tydligen kallar sig, men dom var ju inte snutar för jag vet vem båda var och dom var då definitift inte snutar, men dom fråga bara vad julia hette och om du fick se hennes körkortstillstånd och hur snabbt moppen går
 i mon får ni säkert nått inlägg eller två, godnatt!




jag älskar dig min prins, mest av allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0