21.05

Äntligen hemma efter ett par roliga dagar i älvsbyn. Lärde känna Hilda & Malin roligt värre var det, for en sväng till Piteå och käkade på max shoppade ett par öronhängen och ett liknade av puder. Åkte fel med bussen på dit vägen men det gick ändå bra, pratade med personer om allt möjligt hade film kväll med älvsbybona! Massa annat skoja hade jag i älvsbyn med en underbar kompis man inte träffar så ofta.

Kom hem för ca 2 timmar sen, skönt värre att komma hem. Hämtade filmen jag beställt från mamma i mon blir det att fara till stallet och prata lite skit med vännerna, och ta hand om världens underbaraste vän! Saknat alla vänner dessutom! Men nu ska jag ta och se alla delar som jag inte sett av Jesus o Josefine min favvo serier, sen se filmen jag beställde ! men slänger in ett inlägg senare puss på stjärten.

Slänger in en bild på
Gällivare

Hilda <3

Malin & Banjo :)

En underbar vän som man inte träffar så ofta, Lydia <3


Slänger in ett inlägg sen!


/Jennifer Wettainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0