00.48

Nu har man äntligen gjort bort den där långa duschen som är så jobbig! Nu ska jag snacka lite med mina vänner speciellt jonni, sen ska jag ta och kolla runt lite på internet. Internetet dampade just men jag som proffs fixade de ju ;) I mon har jag ju stallpass som jag sa så ni får klara er utan mig tills kvällen, slänger väl in ett inlägg så länge jag hinner hem en sväng. Ska kanske efter det långa stallpasset till sara och göra tacos men vet inte ännu jonni försöker dra med mig men vi ser ju hur det blir !

Nu säger pappa att jag måste sova, men jag måste inte ! =) Har snackat med några personer som läser min blogg, och dom tycker lite olika ideer vad jag ska skriva om men måste verkligen ta en fundering vad jag ska göra på blogg har ju verkligen inget att gå efter.

Men nu snackar jag istället med mina underbara vänner medan ni får kommentera. Jag bjuder på en mysig bild ;)

Johanna Isrealsson & Mr crocket


Jag och min snygga syster förra året !


<3


Men nu ska jag sociala mig med Jonni ;)







/Jennifer Wettainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0