you make me crazy

Min dag började att jag sov hos min älskade farmor hon är ju bara så bäst, väcker mig precis sju göra frukost åt mig sover igen till typ halv ått går hem, fixar till mig lite kommer 5,10 min sent. Satt på mentorstid och skrev hur det gick i skolan för mig. Sen drog jag på språkval o emma & katti gick hem dom mådde inge bra, gjortde inte ett piss på språkvalet. Hade svenska såg någon bra film som ändå var hemsk på ett satt! Sen lunch o sen kemi med tord som man inte fattar någon av. Sen inta dom två sista lektionerna so & matte. Det var min skoldag och sen min fridtid!

Drog hem med en söt kompis elin käkade fixade till oss, hämta pengar till buss & mat. Sen for vi till mampa o kolla hockey maif mötte kiruna. Det blev oavgjort 6-6 maif ledde hela allt i hopa till dom 3,4 minutrarna före gjorde kiruna ett mål! Så chilla vi lite i mampa och nu sitter jag hemma och ska göra mig klar för lådan sen soer jag tänkte bara vara litesocial  Men säger redan nu godnatt, och kanske slänger in ett inlägg före lådan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0