my life would never have worked without you

I dag har jag varit i skolan och ska strax till stallet, har ingen lust alls att fara dit faktist! Har kvällsfodring så känner att jag måste dit. SLutade typ 2fast skulle sluta 16.05, men efter som att vi aldrig typ har någon lång engelska på torsdagar får vi alltid sluta efter vi gjort någon, så tog och gjorde bort engelska stödet som jag har som ev, sen drog jag hem 

Ska bara vila ett tag sen ringa efter någon som kan köra mig till stallet eftersom att min mamma jobbar! I mon är det äntligen fredag inge planerade grejer förutom efter skolan stan tillsammans med Ronja o Jennifer

Det är hockey match i dag också sjukt sugen att dra o kolla men eftersom att man måste till det där skit stallet så!
Men nu slänger jag upp någon rolig bild o hoppar under täcket


Asterix(Asse)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0