kaffe med kangos kaffe ost

Tänkte slänga in ett snabb inlägg innan jag tar och myser ner i soffan med min farmor till bingolotto och dricker kaffe med kaffe ost  Min dag tillbringade jag i stallet med världens finnaste häst och massor med fina vänner. Vi hade års möte men det blev det inte heller! I mon ska jag först gå på stan med min farmor och sen vara med katti, undra vad vi ska göra  Men nu ska jag i alla fall lägga mig ner i soffon och softa och dricka kaffe med kaffeost det är ju livet! Kl. 21.00 börjar wallander det blir det att se och på datan att se dagens ponnyakut, sånt ägnar jg min kväll åt ! 



du som just läser detta brukar du dricka kaffe och äta kaffe ost till ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0