grattis

Grattis Carin på din 17 års dag!  Min dag spenderade jag med katti & elin, köpte present till en söt unge Emma också hon fick dock ett solkort tankat med 200 kr på! Hoppas hon blev nöjd  Efter vi köpt presenten drog vi hem till kattis plastpappa kan man säga, och firade ju carin käkade en svin stor och god muffins söker bilder på den men hittar dock inte men ska söka vidare  Sen drog vi och möte Emma lämnade presenten efter det till stacken och spelade neger president och jag blev typ neger 2 gånger! Blev dock inte president. Efter det hem till katti och kollade solsidan den är sjukt bra, och så såg vi den bästa av alla Andra avenyn !  Vid halv tio kom pappi och hämtade mig for hem startade datan och duschade och nu sitter jag här strax klar för sängen. I mon blir det det gamla vanliga efter det stallet och umgås med lite folk  Så nu orkar jag inte skriva mer slänger in ett inlägg i mon efter skolan eller stallet.
Godnatt på er !

Fast ännu större och godare dessutom med dumle i ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0