jullov

har kommit hem från stan och med ett papper på betygen och ätit en kycklingmacka! har varit på stan med hanna,linda & ap. Har ännu 2 julklappar kvar att köpa så tänkte springa i väg på stan om en timme eller så, har kollat julklanderna nyss fy vad den är bra alltså!

Nu har jag även också fått jullov känns svinit skönt! hämtade ut mitt nelly paket i går som inhöll en blus och en svea mössa, i går inhandlade jag även systers julklapp en liten julklapp så hon får nöja sig, tror jag ska köpa nått i dag också om jag hittar nått litet till henne, ska även köpa kattis i dag också, men har ingen anning om vad jag ska köpa så jag får söka som en galning och se om jag hittar nått som passar henne!
Men det är ju trottsallt bara 2 dagar kvar till jul och jag har inte så stor julkänsla men den kanske kommer på julafton vem vet. På sönda vill jag åka till byn och göra lite annat än att bara sitta i gve under nyår sticker min bästis till hakkas och spenderar nyår där, vad ska man göra då?! jag kanske sticker till byn och firar jag få se, med min saknade vän kajsa och min kusse! hehe

Ska ta och platta håret och slänga på ett lager och sen sticker jag på stan och ser om jag hittar nått vetigt! puss


denna blus


och en marinblå svea, sjukt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0