jag älskar serri min mamma

vaknade halv 2 i dag, har ju inte bloggat på några dagar för min elaka syster tog med peters internet till lule. Och mitt var ju sönder så har inte haft nått internet, fett irri !  Men nu är jag nöjd för min mamma sa för 5 minuter sen att det är fixat, telia har förstört det. Mamma hade betalt i maj redan och dom hade sagt att vi inte hade betalt! jaja dom kan ju också vara lite cocco i bland  

Men har ju varit i pite och spenderat en hel vecka tillsammans med dom bästa familjerna och mina vänner ! har hunnit med allt jag beöhvde shoppa massa grejer, badat halv kroppen, pdol, och en massa andra roligt blivit halv jagad av vakterna hihi. Men ska fota i dag eller i mon grejerna jag köpt, och har hunnit börja plugga som en galning till am-provet som är snart! shiiiiit

Men bloggar nog mer senare, ska på eriksson och köpa skydd till telefonen. Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0