hoff less på detta liv

Godmorgon ! vaknade vid 1 i dag av att jullan ringde mig, så jag vaknade till liv gick upp och nu sitter jag här vid datan och har precis skickat lite bilder till jullan så hon var i behov av hehe Strax ska jag gå upp och fixa mig sen ska jag göra nått fränt som inte ni ska göra !

Ska säkert vara med katti & elin en sväng och sen vetja inte, eller så blire att vara med dom först i kväll eftersom dom sover minst säkert till 5.

Jag har då blivit en duktig flicka som har börjar vända dygnen lite i alla fall, går och lägger mig 3 och vaknar 1. I alla fall i dag! Men nu ska jag sociala mig lite med nån ett tag sen ska jag gå ut med hundarna och sen vidare till grannen för lite snacka skit hihi, puss!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0