dålig uppdatering

Vet att jag inte bloggat något i går eller i da, men i dag är jag snäll så jag slänger in ett halv långt inlägg.
I går tillbringade jag dan med jullan, vi var hurtiga och tog en promenad till jysk och hem fast vi gick till jullan och fixade lite bilder som hon lovat mig, så nu har jag ståppat bilder på mig o asse i en ram fint blev de! Sen gick vi till mig och käkade tacos hon var bra smakråd när jag mubblerade om mitt rum, så nu är mitt rum i topp
Sen drog vi till pontus med jocke en sväng var där typ en halv timme sen cyklade hon hem mig och sen sa vi godnatt för kvällen !

I dag har jag varit först i skolan! sen drog ja till Linnéa där jag bara hade tänkt vara ett tag, men jag o emma & linnéa slocknade en på soffan och två i sängen vi sov 3 timmar och tiden bara rann i väg, sen gick jag hem efter fyra när vi sett klart ett super bra program och så gick ja hem efter det sprang med elinl till icka dirr och sen hem efter det käkade och i väg på stan med elinb, gick på alla gällivares affärer typ. Ingen av varken mig eller elin hittade något så vi gick sen tíll gojjan och där var katti o elin jag snackade lite med dom sen gick vi till viking och köpte en dricka och sen väntade vi bara på bussen, men under tiden vi väntade på bussen hann även emma komma med i dramat och vi hoppade på bussen och upp till malmberget för att lämna en pk och hälsa på jossan hehe onödigt men värt! Sen chilla vi när vi kom till gve gick på statoil och käka en statoil korv ! och sen vandrade vi hemåt.

Min dag har varit väldigt bra ändå, även fast man inte gjort så mycket. I mon blire skolan och då sätts det igång med pluggande och efter det ska jag förbi min farmor en sväng och sen vara med hanna & emma, men nu ska jag slå på en film och sova vi hörs!


tjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0