Dag 16 - Mina husdjur

Jag har 3 hundar, alla äro lika raser 2 är lika gamla. Har 1 hos pappa och dom andra 2 hos mamma, och dom är ju bara för söta

Love som jag vela att hon skulle heta, hon var min o nattes första hund och vi hade alltid vela ha en hund och vi fick en till sluta men vi fick gnälla till oss en. Hon är 6 år och är en yorkis och hon är ju bara för söt! 
 



Sen köpte min syster en vovve på rasen pudel & nakenhund och hon heter tila och är 3 år och man kan ju säga att de är min hund också eftersom jag tar hand om den och så bor den heltid hos mamma eftersom pappa har en kill hund och natte har inte något eget ställe, hon är alltid lika söt hon med !



har ingen bild på tila, men ska fixa en bra bild någondag men tills vidare bjuder jag på denna

Sen har jag ju jimbo som är 3 år och bor hos pappa och är allas ögonsten i familjen, han är en bichon havanais. Han är också svin söt, då vet ni de också



Sen köpte min syster en schäfer när hon bodde tillsammans med sin gamla kille erik ,men tyvär så var mamma allergisk mot den så den flyttade till nattes kompis pernille, den blev ínte ens 1 år. Han hette jack, saknar han enormt



söt jack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0