7 augusti - städning,baka,plugga

går dagen spenderade jag med jonni, evve & soffi. Dom sov här, vi drog en vända till statoil o hem och genom stan gick vi också. Hunden fick även lite motion! enkel och rolig kväll

vi såg filmen tsatsiki (stavningen?) men vi kollade aldrig klart den, alla somnade så jag fick äran att stänga av och sen sova jag också.
Och i morse gjorde mamma köttfärsås o spagetti till oss som frukost/lunch och sen kolla vi hundpansionatet (stavning?) sen städa vi efter oss i mitt rum och nu måste jag dammsuga för det är sand typ i hela rummet och sen ska jag plugga lite och under en paus så ska ja baka kanelbullar, senast jag bakade var ju i byn tillsammans med moster berit & mommo  

Men nu avrundar jag, har inte tid att sitta här för i mon gäller det. Och är verkligen redan nu nervös och tror ändå jag kommer kugga, men kuggar jag så är det ju inte hela världen för det finns andra chanser! pöss




beställde detta skal tillsammans med jonni i går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0