6 augusti - ny vaken tjej

vaknde för en halv timme sen, har lekt lite med hunden strax ska jag gå ut o gå, vill röra på mig lite. Sen ska jag plugga som en galning till am-prove börjar faktist bli lite nervös huvva  

i går hade jag det rätt chill och även kul! umgicks både med jossan,johan & jk,soffi o evve och katti o elin kom förbi en sväng o johanna o moa dom också! sen gick ja hem redan vid halv 1 kanske klockan var chilla på datan till två slog på en film och bara mös till mina cheessbolls (stavning?) och min annans ramlös lätt godaste drickan!

men nu avrundar ja och skyndar mig, ska plugga lite före jag går också. Jävla ja ska klara am kortet, så får ja gasa moppe! jippi 





så här ser inte min moppe ut, men hitta ingen bild! men den här var grymt snygg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0