30 augusti - bra dag

kom hem för en halv timme sen, skolan var väl rätt så chill. Började 8 jullan hämtade mig sen for vi till skolan hade 1 lektion och sen stack vi på coop, efter det tillbaka för några till lektioner men vi hade bara en halv timmes lektion sen hål, skönt! så ja o mina brudar drog upp till mampa o kollade läget rätt så chill, lite läbbigt i början

men det löste sig fort! hehe, panik våran idrott började halv 1 och vi hade ingen som kunde hämta oss, så linnea o emma åkte buss katti o elin moppe och så kom min bästa bästa jullan o hämta mig värsta söt o snäll! så for vi o hade idrott och sen så hade vi svenska o sist men inte minst matte sen sluta ja så kom jullan och då körde hon mig till farmor o där käkade jag fort o sen hämta jullan mig igen och vi rulla till stallet, och nu sitter jag hemma o väntar på jonni, vi ska gö nått fränt! men nu har jag inte tid nå mer. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0