28 augusti - bra helg

min helg har varit toppen och toppen+ till och med. Har varit med emma en sväng på freda och sen kvällen tillbringade ja tillsammans med katti och även lörda och i dag har jag bara umgåtts med emma och elin,hanna och så kom evve & ronja förbi elin en sväng eftersom elin fyllt år! Så grattis pigan, hoppas du fick en toppen födelsedag !

I mon väntar skolan..
efter det ska jag gå med sara & jullan till stallet tänkte fixa o dona lite i asses skåp han kommer ju hem snart, sen tänkte väl jag kanske spåna o sånt i hans box också men det behöver jag ju inte stressa med, men nu ska jag sova ni får säkert ett inlägg imorron också hoppas ja då! hehe godnatt


hittade inte den gammla bilden på mig och hon, så denna får duga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0