19 augusti - kul !

I dag har jag härgat runt med 3 av mina saknade vänner som jag inte umgåtts med på ett tag. Vid 3 tiden drog vi en macka på vetehaten och efter det gick vi till linnea och chilla lite och så sen drog jag hem för att duscha gick med elin på ica köpte mig en ramlösa annanas lätt godaste drickan! Vidare hem och sen ut med elin vi for förbi jossan en sväng snacka lite strunt och sen och tanka på statoil, sen så skulle elin till emma en sväng vi tog med oss emma ut på en runda och sen körde elin hem mig mötte elinl och sen kom katti o eling en sväng och då snacka vi lite och sen drog jag och elin till henne kolla lite film och nu är ja hemma !

I mon ska jag först vakna vid 10 typ och ringa stinas och boka tid för att raka mitt barr, sen ska jag chilla lite och sen till stallet för att ta hand om mina gulliga vänner där, vi ska ha us-möte och efter det umgås med en till saknad vän som jag inte varit med på typ 1 vecka? Men sånt är livet saknar alla mina gummor dom är bara så bra. Så få se vad dagen har att erbjuda, vi ska väl göra nått riktigt kul! hehe

På månda börjar ju skolan vilket helvete! men ska bli kul och få träffa alla, sen så börjar det ju med att jag ska plugga ännu mer till am prove så jag kan skaffa mig en epa och får glida runt med! Sen börjar ju alla dagar i stallet också, det 3-4 är det sgt tävling och då blir det mest troligen och sova hela helgen i stallet tillsammans med us riktigt mysigt! så ska jag få träffa alla mina älvsby vänner i alla fall 1 vad jag vet och det ska bli riktigt härligt !

Men nu tänkte jag som sova, blev som ett rätt så långt inlägg här och det blev vän nice?  så tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0