16 augusti - skolan börjar om 7 dagar shiit

Kom hem för inte så länge sen, tänkte berätta kort lite om min dag och slänga in lite roliga saker hehe!

Gick ut med elin på en lite prommenad, blev sen att fara till katti och sen körde jag hem cissi och efter det tillbaka till katti. Prommerade hem med elin och vi pratade och skrattade! Kom in genom dörren gick ut med hundarna och sen in för en kvällsmacka och nu sitter jag här !

I dag har jag även på morgonen kuggat på ett prov och hunnit med en kycklingmacka på vetehaten, sen hem hjälpt till att fixa inför "middagen" som mamma bjudit 10 pers till!  Efter det kom jullan till mig vi skrattade och gjorde en massa hemligheter, vi har en hemlighet som ingen annan vet !  Sen vid 11 skulle vi ut med robin&albin men dom var för sega så jullan for hem ..  

Men nu orkar jag inte blogga nå mer, skriver mer i mon ! Slänger upp även lite bilder i slutet av detta inlägg!


bild från i dag


jullan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0