palla

Har inte haft så mycket till att blogga i dag, drog på morgonen och solade med brudarna jossan, ronja. Sen drog vi en sväng på stan och kollade hårfärger ska nämligen färga håret igen eftersom all min färg redan runnit ut kul! Mamma har äntligen köpt den där bollen som dom säger ska vara sjukt bra så nu får vi se om det stämmer.

Umgåtts hela kvällen med emma,katti & jossan vi chillade mest som man alltid nästan gör. Sen drog jossan hon var tråkig hon, så vi tog och slog på tv och glodde på big brother första gången jag kollat hela den och den kanske inte är så dålig ändå, diggar i alla fall gurkan mest !

Nu ska jag i alla fall chilla ännu lite till sen ska jag sova så kyss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0