på kort tid kan allt ändras

Var ju och solade i dag med jossan, skulle på stan med katti men hon skulle hem o färga emmas hår så drog en snabb sväng med jossan och vi fikade även på oskars café, det slår då inte vetehaten !  

Som kom en till söt tjej Jennifer, vi snackade lite drog på kicks handlade upp mitt presentkort som jag fick av Evve & Emma. Köpte Beyonce parfymen och ett par vita öronhängen hade lite svårt att välja parfym men tillslut gick det hade ju två smakråd med mig  Vi drog hem till mig och chillade ett tag sen blev Jennifer hungrig vi drog på ok och köpte kort utan jossan, jossan chillade hemma hos mig medans. Efter det kom vi till mig sen var jennifer tvungen att fara hem jag och jossan chillade på ännu mer sen drog hon också så nu har jag städat lite grann i mitt rum och ska strax hänga upp mina gardiner som mamma bad mig gör!

Slänger in ett inlägg senare orkar inte skriva mer.





Orkar inte slänga in på öronhängena !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0