mfdojnfdk

Godmorgon alla bloggläsare!
Vet inte ens vad jag ska blogga om. Min syster fyller år i dag och hon är inte ens hemme hon är i andés stuga och busar med skotern det blir hennes födelsedag, har inte köpt något till henne hon får säga vad hon vill ha så far jag o köper det till henne  Ska i alla fall strax o hämta kameran från mamma sen till hedén bron och fota en skyllt som någon söt person har hängt upp till henne, så hon vela ha någon bild på den hon är väl stolt!
Sen ska jag snacka med mamam för vi ska ju baka tårta och massa gott till natte, så hon får komma hem o fika i mon med släkt & familj, vänner säkert också!
Fammo berättade till mig i förrgår: Tänk att natte redan är 18 år, jag minns henne så väl när hon var ca 3 år och varje gång hon såg en motorcykel sprang hon till fönstret och sa brööömm, och nu är den där lille flickan redan 18 år tänk vad tiden går snabbt Vilken söt farmor jag och min syster + kusiner har ! Vi bara älskar hon <333
Men nu ska jag säga hejdå och kanske bloggare ett inlägg eller två senare, om jag har lust hejdå 
HIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0