vill någon köpa åt mig ?

Jag vill besälla lite kingsland kläder, eller de är inte lite de är ju några plagg. Men tror ni jag kommer få de? Nee
Tänkte slänga upp lite bilder på vad ja vill ha fråb abnian !

Svartväst 1699:-


Svartkingsland jacka 1099:-
De är nog de första ja vill ha !


Gråmunkjacka 949:-


jeans ridbyxor svarta 1990:-
Om de finns svarta då !

Ridsockar rosa 200:-




Skulle bli glad om ja fick dehär, men de är så jävla dyrt! De är ju märkes så de är väl drf.
Men man kan ju alltid försöka få de, sen vill ja ha en till dator ha en hos mamma o en hos pappa. Sen vill ja ju köpa Fridas gpa marinblå, för mer än halva priset, de skulle sitta skönt !
vill göra hål i tungan oxå! Sen är ja fan nöjd, om ja skulle få allt de så !

Men tänkte börja med att jag försov mig i morse, sov hos fammo var väldigt trött imorse. Men hoppade bara över slöjden, sen så hade vi svenska sen for ja o tränade. Sen hade vi engelska såg några vidoklipp om nå spöken! Sen hade vi matte tränade inför provet på fredag hojjmatte prov igen !
Sen så hade vi bara en lektion kvar fysik :s De är inte mitt favvo ämne, men vi hade ju teknik före de. Vi har ju perioder !
Men nu tänker ja vänta på mamma o sen bege mig till stallet till den vackra ! <3
Vet fan inte vad ja ska göra med han, går ju inte att ridaut fördåligt underlag. inne upptaget hela kvällen, så de blir väl vila eller något ! :(

hejdå






/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0