16.00

Min dag började med att jag vaknade klockan 07.15, fikade och allt de där andra. Stack till skolan, började med matte jobbade inte så långt en sida ! så hade vi fysik järker kom aldrig så vi fick ha lektion med tord, fast han hade också en annan klass så vi var mest själv, men killarna hade suddkrig med mig och Linnéa :O Dom har inge liv .
Sen hade vi idrott, vi hade svinroligt ! ;) haha var faktiskt med, sen lunch köttbullar och makisar, Inte värdens godaste,sen blev de so jobbade som en harre sprang kände mig väldigt duktig. Är så less på söka fakta och hela arbetet ska vara inne om 8 dagar! Tror fan inte att jag kommer hinna. Men ska lägga in felicias bilder på ett usb. sen drar jag vidare till stallet, med mina underbara vänner ♥ Ska ta hand om världens finnaste ♥
min sista skoldag för den här veckan :) mina planer är att jag ska fara till stallet efter jag varit i skolan, ska rida ut med ylva & max, puss ♥


/Jennifer Wettainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0