Hemma igen

Kom just från stan har varit och ätit. Sen solat var jätte skönt har köpt ett sånt där kort, så nu blir de nog att sola lite mer. Sköntskönt i mon blir de stallet igen sen vara med Soffi & Jesper en sväng sen ska jag väl bara chilla in för måndag, har inge skola som är så jävla skönt, för sjöpen är ju alltså bäst ! Men vi ska jobba ihop en 100 irri kan man inte bara få vara ledig XD
Men nu ska jag bara chilla lite mer, och ska vänta på att julia ska fixa min header, som hon har lovat att göra i dag, imon blir de att flytta skåpet sen rida en sväng ute i skritt och trav. Hoppas de inte är lika hemskt i mon som de var i dag, då j*vlar HAHAHAAHHAHA.
Jag och min älskade syster! <3<3<3






/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0