hängagubbe

Sitter på språkvalet eng/sv. Vi spelar hänga gubbe roligt !
På tisda ska vi gå o fika med rigge. Hon frågade om vi velade de. Så klart vill man ju de, för de är ju gått och fika!;)

I dag ska man till stallet har Asse & gul. Vet inte vad jag ska göra med dom. Sen klockan nio ska jag och springa, Med natte & jossan, Emma kanske man vet ju aldrig emma hon kanske inte orkar mitt i allt. Var o sprang i går oxå de var skönt som fan. Ja o natte jossan vi ska börja springa varje kväll klockan 9 o den som inte orkar vara med en dag får springa två varv HAHA. Men jag ska då vara med varje gång. Man ska inte vara lat.
På lördag är de övernattning på stallet. Jag vill att kajsa ska komma hit o vara med på övernattningen! Men hon kanske inte vill komma men jag ska tvinga henne att komma. men ska dra nu puss / JW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0