=)

Sitter här på engelskan i rigmors grupp i dag, för sa träna till provet, Ska till stallet i dag har bara gulan för ska på massage klockan sju så hinner bara ta en häst i dag:) I mon blir det skolan först sen blir det att vara med katti & emma tror jag, på fredag drar jag till luleå, fan vad kul och bo på hotell en natt jippi! :) kommer då hem på lördag och ska nog sova hos Jonni då, om jag får för mamma då :) men nu ska jag spela lite spel på jesper.nu eller hamserpaj eller nånting vet ej ;) puss


/Jennifer WettainenY

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag ska oxå till lule på fredag! =) vad ska du göra där ?

2010-03-10 @ 17:13:37
URL: http://malmestamnitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0