dålig uppdatering!

Hejsan, har verkligen inte haft tid att blogga. Har plugat kemi o so nu i flera veckor varit bort rest i lule på häst tävling och en massa annat, men nu ska jga bli bättre ni har då rätt att vara sur på mig när jag inte har bloggat!

Men nu ska jag börja blogga många gånger om dagen, så att jag kanske får lite mer läsare vill ju ha typ hundra minst varje dag men de får jag ju fan aldrig, vetu jag dör om inte jag får fler då kanske jag slutar blogga vem vet?

Asse är på bättrings väg nu, han har ju typ haft en strekning eller nånting, han har fått metacam sen i tisdags tills i månda o nu är han ute i hagen o får promenera 20 min per dag, så snart är vi uppe på ben igen!
En låt som får mig att tänka på asse är Tinchy stryder number one, den får mig att tänka på asse hela tiden vet inte varför .. 

Men nu ska jag sova strax, har varit med Katti i dag vi har gjort en massa kul sen har vi varit i mampa oxå, sen lämnade dom av mig på stallet för vi hade us-möte vi hade de över 1,5 timme gud vad de var jobbigt!
Hejdå:)
 
Älskar dig syster!<3333333333333333


/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0