risk för vågor

Sitter här med Josefin i hennes stuga. Har varit hos mamma o packat har varit hos fammo o faster oxå en sväng sen har jag bara varit hemma o chillat har bytt tlf nu till min andra orkade inte med nattes samsung så nu har jag min igen sony ericsson.
I mon ska jag till jossans mommo i nillivara, men på morgonen ska vi nog o sola först jossan vela de. Sen ska vi väl packa sen drar vi. Vi ska ju springa där haha, de var ju som ett tag sen.
På torsdag ska jag följa med Anna & faster o före Karlsson till ullatti, han ska vara där på sommar bete ska försöka få med farmor oxå dit, för jag älskar min fammo så mkt ! <33333
Men ska ta o slå på oth o se klart en del sen se i taket lysser stjärnorna ! godnatt

'
/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0