du får mig att le

De här var ju som ett tag sen. Kan ju berätta lite i från i helg tänkte jag faktist göra!
Midsommarafton: Tillbringade hela midsommar helgen i tärendö med släkt o vänner, sjukt roligt hade vi i alla fall umgicks lite med Kajsa o ungdomarna. Vi hann till och med vara o grilla en sväng på holmen fast de var bara jag som grillade. Vi fick ju oxå strömavbrott på lördag från ca halv tre till nio på kvällen, o hade inge täckning på tlf så kunde ju inte ringa o prata med någon heller roligt de oxå, Men ja o moster for till kaj en sväng till min moster ulla o hälsade på men dom hade ju oxå störmavbrott !
I går: Umgicks ja med Katti & Elin vi gjorde en massa roligt var o badade med tila o anja. Var o grillade på hembyggs, sen kom vi på att vi ska tälta så vi fixade upp tältet o de, o var uppe typ till 6 sen så mådde jag dåligt så jag tog cykeln o cyklade hem. Katti o Elin dom var vakna emma o linnea var oxå där men dom for hem tre timmar efter mig alltså klockan 9.
I dag: I dag har jag varit på bio med Elin o katti vi kollade Eclipse de var då inte lika bra som ettan för inte ens new moon slår ettan, sen var vi med Ronja o jossan en sväng sen stack dom hem o nu sitter jag hem ska ta o kolla eclipse tror ja igen hahaha, för vill se den igen ! :) Men god natt slänger in ett inlägg kanske senare.
Edward , bella , jacob :)








/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0