dookkee

Nu har jag äntligen kommit hem igen fan vad skönt de är att vara hemma, håller på att kolla säsong 4 av oth snart e jag på andra cd. Ska bli skönt när man få börja på säsong 6 & 7 har inte sett nånting av dom.
Asse är ju säkert inte framme ännu i pite, hoppas resan går bra o han e lungn o lycklig saknar ju han så klart men jag klarar nog mig utan han till i början av september. Pratade med Vanja i stallet hon sa att om jag är i piteå är de bara att jag kommer förbi så får jag rida han, o om jag åker ner till piteå då far jag o rider han. Men jag kan bara göra de om jag åker ner med pappa o dom för peter tål ju inte hästar jobbigt nog men jag klarar nog av de att inte fara dit när jag är med peter o mamma.
Tänkte berätta lite mer om Ajax lägger upp en länk vad hennes blogg heter så kan ni ju ta en titt på Ajax silver dom som minns han då. Emelie så ta en titt nu så får hon gve bor som läsare oxå ! :) puss

/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0