himlen är blå

Har precis ätit kyckling med mamma o peter, de var as gott. Nu tänkte jag bara chilla ett tag sen ta o duscha o fixa sig kanske hittar någon att  plocka upp o vara med ser ju senare, Men måste oxå vänta på att Emma ska svara när jag ringer för hon måste hämta sin väska som hon har haft här nu i två veckor o katti är på bio med cecillia o sen får hon oxå komma o hämta sina grejer o elin oxå får hämta sin stor skin väska med fult i grejer i !
Tänkte faktist snacka med Julia Zedig för hon ska göra en header åt mig o hjälpa mig o få bort msn proogramet för min msn funkar inte för jag måste ha den nya hela tiden värsta irri jag blir på min jävla äckliga dator!
Men nu is ja inte skriva nånting mer ska ta o kanske se en film eller nånting blev så sugen på att se en film:)



/Jennifer WettainenY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0