hat o kärlek

Alltså jag fattar inte på mig själv, När jag går o lägger mig då vaknar jag varje dag klockan typ 1,2 och jag som skulle göra en massa grejer idag men du tror ju att de blev av nånä bara att gå på marknaden blev av.
I går umgicks jag en sävng med jossan o sen ägnade jag tiden åt att umgås med mamma o peter. Vi kollade vi hade i alla fall tur med vädret så fick man skratta lite sen åt jag b & j gud de var ju oxå som ett tag sen man nått sånt gott! Men nu ska jag ta o fixa till mitt hår lite o hitta på något kanske umgås med vännerna eller bara chilla eller fara o hälsa på fammo. Har bara köpt ett par örenhängen på marknade hitta ingeting. Men ses puss :)
Och glömde berätta jag har tagit första doppet i sommar!

/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0